In goede en kwade koersdagen – M. Heijl

Wat hebben wielersport en marketing met elkaar? Heel wat. Al bij de allereersteprehistorische wielerkoersen ontdekten brouwers, kranten en fietsconstructeurs de wielersport als een interessant platform om hun product te profileren. Het profiel van sponsors en andere commerciële belanghebbenden veranderde met de jaren, maar het belang van marketing in de wielersport bleef altijd prominent aanwezig.In In goede en kwade koersdagen schetst Marko Heijl de geschiedenis van hethuwelijk tussen wielersport en marketing. Met alle rechten en plichten, met alle wederzijdse voor- en nadelen, met de klassieke sponsorverhalen, maar ook met de vele, sappige anekdotes.
Pagina's: 135
Uitgever: Arko Sports Media BV
Verschijningsdatum: 04/2011
ISBN:
No results found.
Recensie boekbespreking van In goede en kwade koersdagen
Op dit moment wordt dit boek gelezen door een van onze recensenten. Na lezing volgt hier een recensie annex boekbespreking.

Recensent, Wielertochten.nl

Onlangs uitgekomen wielerboeken…

Dwars door Vlaanderen Cyclo

Dwars door Vlaanderen Cyclo

Met scherprechters als de Côte de Trieu, Ladeuze en Berg Ten Houte is Dwars door Vlaanderen Cyclo een tocht voor ...
Gravelty Lumberjack

Gravelty Lumberjack

Nabij de Randstad organiseert Gravelty Series de Gravelty Lumberjack. Voor echte bikkels, hartje winter, een ...
Alpentocht 2023

Alpentocht 2023

De Alpentocht Ben jij klaar voor een onvergetelijke uitdaging waarbij alles voor je geregeld wordt? Doe dan op ...