In goede en kwade koersdagen – M. Heijl

Wat hebben wielersport en marketing met elkaar? Heel wat. Al bij de allereersteprehistorische wielerkoersen ontdekten brouwers, kranten en fietsconstructeurs de wielersport als een interessant platform om hun product te profileren. Het profiel van sponsors en andere commerciële belanghebbenden veranderde met de jaren, maar het belang van marketing in de wielersport bleef altijd prominent aanwezig.In In goede en kwade koersdagen schetst Marko Heijl de geschiedenis van hethuwelijk tussen wielersport en marketing. Met alle rechten en plichten, met alle wederzijdse voor- en nadelen, met de klassieke sponsorverhalen, maar ook met de vele, sappige anekdotes.
Pagina's: 135
Uitgever: Arko Sports Media BV
Verschijningsdatum: 04/2011
ISBN:
No results found.
Recensie boekbespreking van In goede en kwade koersdagen
Op dit moment wordt dit boek gelezen door een van onze recensenten. Na lezing volgt hier een recensie annex boekbespreking.

Recensent, Wielertochten.nl

Onlangs uitgekomen wielerboeken…

Sprintend door niemandsland

Sprintend door niemandsland

In goede en kwade koersdagen werd geschreven door M. Heijl en uitgegeven door Arko Sports Media BV en verscheen 1 April 2011.
God is dood – Andy McGrath

God is dood – Andy McGrath

In goede en kwade koersdagen werd geschreven door M. Heijl en uitgegeven door Arko Sports Media BV en verscheen 1 April 2011.
Jan Ullrich – Daniel Friebe

Jan Ullrich – Daniel Friebe

In goede en kwade koersdagen werd geschreven door M. Heijl en uitgegeven door Arko Sports Media BV en verscheen 1 April 2011.
Rood wit blauw in de tour

Rood wit blauw in de tour

In goede en kwade koersdagen werd geschreven door M. Heijl en uitgegeven door Arko Sports Media BV en verscheen 1 April 2011.