Harder fietsen met Wielerfit.nl

 

Ben jij benieuwd naar hoe hard jij kunt fietsen en wil je meer tips over voeding, techniek e.d.?

Wielrennen is een fantastische sport. Maar het wordt nog leuker als je progressie boekt. Hoe zou jij het vinden om begeleid te worden door een ex-professional? Je ontvangt een 12-weeks bewezen trainingsprogramma met uitgebalanceerde trainingen, voedingstips en tips om beter en effectiever te fietsen.

Lees snel verder…

Waarom ben jij begonnen met fietsen?

Wil je een betere conditie opbouwen, je gemiddelde km/h verhogen of een cyclosportieve rijden? En hoe gaat het met het behalen van je doelen? Heb je het idee dat er meer inzit, maar komt het er niet uit? Ik weet hoe frustrerend dat kan zijn. Ik kan je helpen om fitter, sterker en sneller te worden door een uitgebalanceerd online trainingsprogramma. Ik ben ervan overtuigd dat je sterker kunt worden, waardoor je nog meer plezier krijgt in het wielrennen. In mijn aanpak train je in alle energiezones op een afwisselende manier.

Wie is WielerFit?

Ik ben Bastiaan Gruppen en ben jarenlang profrenner geweest. Mijn hoogtepunt was de 5e plek op de tijdrit tijdens de Paralympische Spelen in Londen. Tijdens mijn profcarrière ben ik begeleid door topcoaches zoals Adriaan Helmantel (nu schema-schrijver van de succesvolle Sunweb-ploeg met o.a. Tom Dumoulin) en Terry Peters (krachttrainer bij Vitesse). Daarnaast had ik een voedingscoach waarvan ik een volledig eetschema op maat kreeg zodat ik optimaal kon presteren. Ik heb ervaren wat een goed trainingsschema en voedingspatroon voor je resultaten betekent. Dankzij de begeleiding ging mijn gemiddelde snelheid omhoog van 35 naar 48,6 km/h. De opgedane kennis, uit mijn proftijd, wil ik met jou delen, zodat jij ook met sprongen vooruit gaat.

Voor wie is het trainingsprogramma geschikt?

Wil jij een betere fietser worden? Wil je sneller dan je vrienden rijden of een toffe cyclosportieve rijden? In dat geval ben jij degene die ik graag wil begeleiden. Wat ik van je vraag is het volgende:

  • Je hebt tijd om 2 of 3 keer per week te trainen.
  • Je hebt een goede conditie.
  • Je bent gemotiveerd om grenzen te verleggen.

Geen vooruitgang, geld terug

Ik ben ervan overtuigd dat je sterker en fitter wordt dankzij mijn schema. In de loop van de weken ga  je merken dat je in alle trainingszones sneller rijdt. Als het na 12 weken echt niet werkt en je hebt het schema en voedingstips gevolgd, dan krijg je je geld terug. Deze garantie durf ik je knetterhard te geven, omdat ik ervan overtuigd ben dat het ook voor jou werkt.

Kijk op www.wielerfit.nl voor meer informatie.

 

Wielerfit.nl tip 1: de ideale trapfrequentie

Wat is de ideale trapfrequentie voor een toerfietser die harder wil? Lees de tip van Wielerfit.nl op Wielertochten.nl