Alle boeken over wielrennen!

In goede en kwade koersdagen – M. Heijl

Wat hebben wielersport en marketing met elkaar? Heel wat. Al bij de allereersteprehistorische wielerkoersen ontdekten brouwers, kranten en fietsconstructeurs de wielersport als een interessant platform om hun product te profileren. Het profiel van sponsors en andere commerciële belanghebbenden veranderde met de jaren, maar het belang van marketing in de wielersport bleef altijd prominent aanwezig.In In goede en kwade koersdagen schetst Marko Heijl de geschiedenis van hethuwelijk tussen wielersport en marketing. Met alle rechten en plichten, met alle wederzijdse voor- en nadelen, met de klassieke sponsorverhalen, maar ook met de vele, sappige anekdotes.

M. Heijl

Auteur

Pagina's: 135
Uitgever: Arko Sports Media BV
Verschijningsdatum: 04/2011
ISBN:
Recensie boekbespreking van In goede en kwade koersdagen
Op dit moment wordt dit boek gelezen door een van onze recensenten. Na lezing volgt hier een recensie annex boekbespreking.

Recensent, Wielertochten.nl

Onlangs uitgekomen wielerboeken…

Altijd koers – Thijs Zonneveld

Altijd koers – Thijs Zonneveld

Wielerverhalen uit het coronajaar door Thijs Zonneveld. Virus of geen virus, het is altijd koers.
Stille sport – Mart Smeets

Stille sport – Mart Smeets

De verslagen van het sportjaar 2020 van Mart Smeets, zelf thuis opgehokt, lezen als een barometer van de onzekere tijd die in het voorjaar aanbrak en waarvan het einde niet in zicht is
Zuchten van de ziel – Guido Bindels

Zuchten van de ziel – Guido Bindels

Toen journalist Guido Bindels in coronatijd met zijn meervoudig beperkte dochter Brigitte in thuisisolatie moest, begon hij ter ontspanning en vermaak de Facebookpagina "Zuchten van de ziel".
Mythische cols – Frederik Backelandt

Mythische cols – Frederik Backelandt

Mythische cols werd geschreven door Frederik Backelandt en uitgegeven door Lannoo en verscheen 1 October 2020.